Thursday, June 24

Har varit på stan idag och har fyndat på rea. Det är helt otroligt vad några små prylar kan göra mig lycklig! Ja, jag är materialistisk, så shoot me. Det jag är mest nöjd med är nog min otroligt snygga klocka, med rosa armband och urtavlan är en testbild. Den är såååå läcker!
Lyckades även få färg i håret i morse, det blev gult. Rätt nöjd med det själv, Johan verkade dock mindre nöjd. Gult är inte fult.

För övrigt borde det vara straffbart för systembolaget att få slut i sortimentet, de hade varken den cidern jag ville ha eller vinet. Så nu fick det bli Smirnoff ice, något random vitt vin jag slet åt mig, Mariestads samt Jaegermeister, det bör räcka över helgen.

Imorgon bär det av till Skokloster för midsommarfirande. Jag ska göra egen potatissallad har jag tänkt, eftersom jag nu har blivit värsta Martha Stewart kopian. Slänger väl ihop någon spännande efterrätt med... Eller så blir det bara jordgubbar straight from the box. Vi får se helt enkelt!



No comments:

Post a Comment