Sunday, May 10

Trött...

...Jag blir på folk i allmänhet. Det tycks som att många som närmar sig 30 strecket blir allt mer och mer trångsynta och tjurskalliga. De vägrar lyssna och ta råd, särskilt om råden råkar komma från någon som är yngre än de själva.

Varför slutar folk tänka när de kommit upp i en viss ålder?

Jag blir så trött på folk. Jag blir så jävla trött på er! Skärp till er för fan!

____________________________________________


Det finns ett shampoo med bidrottning gelé säger de i reklamen. Jag bara undrar, hur går det egentligen till för att ta fram bidrottning gelén? Nu är ju inte jag någon bi expert, men så vitt jag vet kan man bara ha en drottning i varje kupa. Så det måste gå åt en jäkla massa bikupor för att få fram den här gelén och sedan ha i ett massproducerat shampoo. Underligt och märkligt är det, tror jag måste ta reda på mer om det här, det verkar ju ytterst intressant.

1 comment:

  1. Bidrottninggelé låter ju för jävla äckligt. Ge det till dom som slutat tänka!

    ReplyDelete